מקבץ מהלכי פרסום יומי: Get Your Sh!t Together

get your 2013

8 מהלכי פרסום מהימים האחרונים: Urban Outfitters בסרטון עם מסר מגניב לקראת 2013// אפליקצית פייסבוק תגלה מי החבר שהדביק אתכם בשפעת // אל תלחצו ידיים כי לא תאמינו איפה ומה עשתה היד הזו לפני כן // דובי הקוטב של קוקה קולה חזרו בסרט אנימציה קצר של רידלי סקוט // Doritos- Crash the Super Bowl 2013 Finalist // בהולנד שולחים סובלנות בקופסה // ברוסיה לא מאמינים בתרומה לעמותות סיוע למבוגרים // ובמסגרת אם שותים לא נוהגים- שני קמפיינים נחמדים מצ'ילה ומסינגפור // 

 

Urban Outfitters – 2013: Get Your Sh!t Together

סרטון מדליק להתחיל איתו את השנה עם מסר חשוב: תקחו את עצמכם בידיים!

 

 

Help, I Have The Flu

רעיון יפה כי כל אחד שמפתח שפעת מיד מנסה להיזכר היכן הוא היה או מי בעבודה השתעל לכיוונו. אז Help Remedies (שהפכה לחברת תרופות הכי מגניבה) העלתה אפליקציית פייסבוק דרכה אפשר לגלות מי מהחברים הדביק אתכם בשפעת. Help, I Have The Flu מנתחת מילים בפוסטים, בתגובות ובסטטוסים ולפי המילים שם מוציאה ניחוש לגבי החולה המדביק. חמוד. [לכתבה].

 

 

לחצתם יד היום? תראו איפה היא הייתה לפני כן

בדרך כלל אנחנו רגילים לראות פרסומות מהסוג הזה למניעת מחלות מין. הפעם מותג R&B Dettol בצ'ילה השתמש בזה בצורה אחרת אבל מאוד פשוטה ונכונה. התמונות משעשעות אך גם גורמות לכל אחד לרוץ ולרחוץ ידיים, ואולי גם לפני שהוא נגעל מהתנהגות של אחרים להיזכר באותם רגעים שגם הוא חיפף בענייני היגיינה אישית. לצפייה בגודל מלא.

 

 

Doritos- Crash the Super Bowl 2013 Finalist

שגעת הסופרבול נפתחה והראשונים להזכיר לנו אותה הם דוריטוס עם אחד הקמפיינים המוצלחים והוותיקים בתחום "תוכן גולשים". גם הפעם במסגרת Crash the Super Bowl אנשים שלחו פרסומות ביתיות שמזמן כבר לא כל כך ביתיות במטרה שהסרטון שלהם ישודר במהלך המשחק. 5 פרסומות עלו לשלב הגמר והגולשים מוזמנים לבחור אחת מהן באפליקציה של דוריטוס בפייסבוק.

Road Chip

Goat 4 Sale

Fetch

Fashionista Daddy

Express Checkout

בשנתיים האחרונות פרסומות הסופרבול והבאזז סביבן הפך אותן להצגה האמיתית. אחד מאירועי המדיה הטלויזיוניים הגדולים. ומשנה לשנה המחיר לספוט של 30 שניות רק עולה (השנה זה עומד על כ-4 מיליון דולר לחצי דקה). פעם שמרו את הפרסומות בחשאי עד ליום השידור. אבל בשנים האחרונות הבינו שהשיחה היא משמעותית להצלחת הקמפיין ולכן רובן עולות לרשת או חלק מהקמפיין נחשף לפני כן במטרה לייצר שיחה וציפייה אצל הגולשים וברוב המקרים זה גם מצליח. פרסומת הגבר של אולד ספייס מלפני שלוש שנים שודרה בסופרבול ועברה בשקט יחסי. הבאזז האמיתי נוצר שבועיים אחרי השידור רק כשהיא עלתה ליוטיוב. שלוש שנים דיגיטליות זה נצח במונחים של הרשת.

 

 

Coca-Cola Polar Bears Film 2013 by Ridley Scott

סרט מצויר קצר עם משפחת הדובים של קוקה קולה. סרט חמוד ומושקע וכביכול עם מסר חברתי של להיות פתוח ולקבל את האחר והשונה. נו, נגיד. דובי הקוטב היו הצלחה גם בסופרבול 2012 אבל נראה לי שקוקה קולה לא היו חייבים להמשיך עם קמפיין דובי הקוטב. השנה הם גם חטפו ביקורת באמצעות טייק אוף The Real Bears סרטון וארגון נגד תעשיית המשקאות הממותקים והמוגזים, ובייחוד נגד קוקה קולה.

 

החצי החברתי של המקבץ

Big-people.org- Help

סרטון קשה להגברת המודעות לארגוני סיוע למבוגרים ברוסיה. וזה בדיוק מה שהפליא אותי (הקריאייטיב גם בעייתי) כי הנתון שהם חושפים שם הוא ש-90% מארגוני הסיוע ברוסיה הם עבור ילדים. זה מראה שהם דואגים לדור הצעיר מהסיבה היא שיש שם הזנחה קשה ועשרות אלפי ילדים עניים והומלסים ברחובות. מצד שני, הזנחה של מבוגרים קשיי יום וחולים זה לא פחות מטריד. אולי זו הוכחה שהסוציאליזם הרוסי מת או לפחות שוכב על הכביש גוסס ואין איש שיבוא לעזרתו.

 

 

אם שותים לא נוהגים!

1. בלי בירה -קמפיין קטן ויפה בברזיל. מודעת שער נגד נהיגה בשכרות שכללה גם מדבקה עם הדפס של כוס בירה שהודבקה בצורה שלא איפשרה להתחיל ולדפדף. [לצפייה בגודל מלא]

 

2. כל הדברים המטופשים שאנשים עושים כדי לא להיתפס נוהגים בשכרות

How To Avoid Getting Caught For Drink-Driving – סרטון שעלה בסינגפור. כשאוספים את כל הנסיונות לסרטון אחד זה באמת נראה די מטופש והמסר הוא שהדרך הטובה ביותר לא להיתפס היא פשוט לא לנהוג שיכורים.

 

 

 SIRE Tolerance- שלח לי סובלנות בקופסה

קמפיין ל-SIRE ארגון הולנדי שאורז את הסובלנות כמוצר נחשק שיכול להפוך את החיים שלנו להרבה יותר נעימים. זה לא רק סרטון ביוטיוב אלא קמפיין ל"מוצר" סובלנוות. [לאתר].

 

תגובות נעולות.

A Source for inspiration & fresh ideas

weknowwhat- מקור תוכן יומי להשראה, חדשנות וקריאייטיב.

לקט יומי של תובנות מעוררות מחשבה, קמפיינים ומהלכי קריאייטיב ושיווק פורצי דרך, מגמות ורעיונות חדשים, מיתוג, פיתוחים טכנולוגיים, עיצוב, תקשורת ותרבות

מייסד ועורך האתר: אורן בן אדרת